Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK

Dostawy


Sposoby i koszty dostawy obowiązujące dla zamówień złożonych w sklepie topmarket.pl:

1. Wszystkie zamówienia, dla których łączna wartość produktów w koszyku jest wyższa od 198,99 zł, objęte są darmową dostawą kurierską.

2. Darmowa dostawa kurierska obowiązuje również przy wybranych produktach, których wartość jest niższa od 199 zł.

3. Koszt dostawy kurierskiej dla zamówień o wartości niższej od 199 zł :

– przedpłata (płatność przelewem): 12 zł
– pobranie kurierskie: 15 zł
– odbiór osobisty: 0 zł

4. Na terenie Warszawy wybrane produkty dostarczamy również własnym transportem z wniesieniem do lokalu:
– koszt dostawy z wniesieniem dla zamówień o wartości wyższej od 998,99 zł wynosi 0 zł (darmowa dostawa)
– koszt dostawy z wniesieniem dla zamówień o wartości niższej od 999 zł wynosi 49 zł
Koszt dostawy z wniesieniem na terenie Warszawy nie zależy od liczby zamówionych produktów.
Termin realizacji, dostaw transportem własnym na terenie Warszawy, wynosi 3-5 dni roboczych. Dostawy odbywają się w godz. 18:00-21:00.

5. Przy każdym oferowanym produkcie podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia. Jest to informacja o tym ile dni roboczych upływa zazwyczaj od momentu potwierdzenia zamówienia przez Klienta do chwili wysyłki zamówionego produktu. Wyjątek stanowią produkty, które są w danej chwili niedostępne. W takiej sytuacji Nabywca jest informowany przez pracownika topmarket.pl o proponowanym terminie dostawy produktu.

6. Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski. Podmiotem realizującym dostawy kurierskie jest firma DPD.. Czas dostawy, w dni robocze, wynosi od 24 do 48 godzin.

7. W przypadku dostawy produktów powyżej 31,5 kg kurier dostarcza przesyłkę tylko do drzwi budynku (domu, bloku). Oznacza to, że kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru i może pozostawić go przed budynkiem lub na życzenie Klienta zabrać do magazynu, jeśli odbiorca nie ma możliwości zorganizowania wniesienia przesyłki. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi wniesienia, ale o jej realizacji decyduje firma kurierska.

8. Odbierając towar Nabywca jest proszony o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka posiada widoczne uszkodzenia, Nabywca powinien odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzając z udziałem kuriera odpowiedni protokół (“Protokół Szkody”) oraz jak najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu jakościowego lub ilościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach
w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!