Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

  OK

Dostawy


Sposoby i koszty dostawy obowiązujące dla zamówień złożonych w sklepie topmarket.pl:

1. Wszystkie zamówienia, dla których łączna wartość produktów w koszyku jest wyższa od 298,99 zł, objęte są darmową dostawą.

2. Darmowa dostawa obowiązuje również przy wybranych produktach, których wartość jest niższa od 299 zł.

3. Koszt dostawy dla zamówień o wartości niższej od 299 zł :

przedpłata (płatność przelewem): 12 zł
pobranie kurierskie: 15 zł
odbiór osobisty: 0 zł

4. Przy każdym oferowanym produkcie podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia. Jest to informacja o tym ile dni roboczych upływa zazwyczaj od momentu potwierdzenia zamówienia przez Klienta do chwili wysyłki zamówionego produktu. Wyjątek stanowią produkty, które są w danej chwili niedostępne. W takiej sytuacji Nabywca jest informowany przez pracownika topmarket.pl o proponowanym terminie dostawy produktu.

5. Na terenie całej Polski dostawy realizowane są firmą kurierską DPD. Czas dostawy, w dni robocze, wynosi od 24 do 48 godzin.

6. W przypadku dostawy produktów powyżej 31,5 kg kurier dostarcza przesyłkę tylko do drzwi budynku (domu, bloku). Oznacza to, że kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru i może pozostawić go przed budynkiem lub na życzenie Klienta zabrać do magazynu, jeśli odbiorca nie ma możliwości zorganizowania wniesienia przesyłki. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi wniesienia, ale o jej realizacji decyduje firma kurierska.

7. Odbierając towar Nabywca jest proszony o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka posiada widoczne uszkodzenia, Nabywca powinien odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzając z udziałem kuriera odpowiedni protokół (“Protokół Szkody”) oraz jak najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu jakościowego lub ilościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

8. Na terenie Warszawy i okolic wybrane produkty dostarczamy również własnym transportem.

Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach
w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!